11. okt. 2014

A little update

Heej
Vi er virkelig kede af vi ikke har fået uploadet nogle indlæg i et godt stykke tid, men kort sagt, så har vi bare haft travlt med alt muligt andet.
I får lige et kort indlæg med hvad jeg har lavet i de sidste to ugers tid.

For omkring to uger siden var jeg en tur i Roskilde med min mor, hvor jeg fik købt en masse nyt tøj, som i nok skal få at se på et tidspunkt.
Jeg har/havde verdens sødeste hund, Ludvig. Han måtte desværre blive aflivet, onsdag d. 1. Oktober, da han havde fået en diskuskolaps.. Øv..
I ferien var jeg i London!! Jeg havde glædet mig så meget til endelig at komme afsted, og det var en utrolig fantastisk tur! Der skal nok komme et indlæg op snart! (Det bliver iPhone billeder)
Udover de ting, har jeg selvfølgelig også været sammen med mine veninder, og bla en tur i Lyngby med min kære veninde Alberte.
-Der købte jeg en t-shirt og en cardigan, og jeg hjalp Bella med at finde en sweater i brun, som hun længe havde ønsket sig. Det var en utrolig hyggelig tur.

Jeg tænker at hvis jeg skriver mere, så bliver indlægget for langt, så jeg må hellere stoppe nu. 

Knus Emilie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar