10. jul. 2014

My trip to Türkler, Turkey

Hej alle sammen!
Onsdag d. 9 Juli, tog jeg med et fly til Antalya, Tyrkiet.
Efter vi havde fløjet i omkring tre en halv time, skulle vi køre med bus, i to timer, til hotellet -hvilket er helt utrolig varmt i en gammel tyrker bus, uden air condition!
Efter de to timer, kom vi endelig frem til vores hotel, Eftalia Splash Resort.
At der i navnet nævnes ''splash'' siger jo at der er en masse ''splash'' på hotellet, hvilket var helt rigtigt.
der var fire pools. Tre af dem var ender på rutchebaner. Det var ikke lige mig, der var for meget larm og for lidt plads ift. hvor mange mennesker der var på hotellet.


 En af dagene tog vi en lokal bus ind til Alanya, som lå omkring fem kilometer fra byen Türkler, som vi boede i. Vi fik ikke rigtig købt noget, desværre.
Min far havde i fødselsdags gave fået en dykkertur, som han fik brugt i Alanya, en af dagene i den sidste uge vi var der. Jeg tror han syntes det var en kæmpe oplevelse og hvis han gør det igen, tror jeg at jeg smutter med.
 Vi var også til Rasmus Seebach koncert i Alanya en aften. Hvad siger i så? Danske Rasmus Seebach i Tyrkiet!? Det er altså rigtigt nok -han sang på dansk og det hele. Der var stort set heller ikke andet end danskere med, måske et par svenskere og nordmænd. Jeg er ikke ligefrem fan af Rasmus, vi gjorde det mest for at få oplevelsen.
Hjemmefra havde vi bestilt en tur til Síde. Síde er en gammel romersk by, som man stadig kan se ruiner af! Det var utrolig spændende at gå på gaden og stadig kunne se ruiner af butikker og se resterne af det mosaik, som gaderne var belagt med! Vi fandt også en lille gågade, som var helt vildt hyggelig! Der fik jeg desværre heller ikke købt noget. Jeg ville købe et cover fra Louis Vuitton, men manden ville have tyve euro for det! Det gad jeg da ikke gå  med til, når det hundrede procent var kopi vare!

Jeg beklager at jeg ikke er med på nogle af billederne, men det var mig der tog stort set alle billeder.

Det var så min tur til Tyrkiet, udover det var jeg også i sommerhus med mine bedsteforældre, men der kommer mere om det senere.

Knus Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar