7. aug. 2014

My Summer


 Her er lidt billeder fra min sommerferie:)

 Jeg var i knuthenborg dyrepark med min lillebror, mormor og morfar. Det var ret hyggeligt. Der var mange flotte dyr.

Jeg var på møens klint med min familie. Der var virkelig flot! Vi gik en laang tur på stranden, hvor vi også fandt nogle flotte sten.

Mig og min familie var i den gamle by i Århus. Der var super hyggeligt. Vi var også på Rubjerg knude en aften, hvor vi så en solnedgang.Det var virkeligt flot! Jeg elsker solnedgange:)

 

-Katrine.


6 kommentarer:

  1. Smukke billeder Kat<3

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig sommerferie :-) Fine billeder!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Vildt fine billeder! :)

    http://fashiionistah.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Super sød og fin blog du har dig! :-)
    skal vi følges? jeg følger dig nu.

    Knus
    www.thebeautifullmess.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, meget gerne, følger også dig om lidt ;)

      Slet
  5. Tak piger :) Følger jer nu :)

    SvarSlet