29. aug. 2014

Just a little update

Hej med jer!
Undskyld jeg ikke har fået lavet et indlæg med min tur i sommerhus, men jeg har mistet billederne derfra, jeg ved simpelthen ikke hvor de er forsvundet hen.. 

I mandags var jeg med min klasse -og 2 parralel klasser, i Tivoli! Vi skulle egentlig derind for at lave nogle opgaver, men jeg tror ikke der var nogen der fik dem lavet (hehe ups). Jeg fik i vært fald prøvet Det Gyldne Tårn (!!!) for første OG sidste gang i mit liv! Jeg hadede det, men nøøjjhh hvor er jeg stolt af jeg gjorde det! 

Her i morgen, tager jeg med min little sis til frisøren, hvor jeg skal have klippet et godt stykke af! Nu har jeg jo hår til to cm under midten af ryggen og det syntes jeg bare er for langt! Så det bliver skulder længde! Det glæder jeg mig til.
Katrine skal også klippes i morgen, samme sted! Hun regner vist også med at skulle have skulder længde, som for hende betyder at hun skal have også skal  af med et godt stykke -dog ikke lige så meget som mig, tror jeg, haha.

Jeg håber i fik noget ud af dette indlæg, syntes lige i skulle have en lille update. 
På onsdag regner vi med at tage nogle outfit billeder, som nok kommer op på bloggen et par dage efter.

Knus Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar